sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

Kesken


Ennen tilauspiirakoita, olin aloittanut taas yhdet Cookiet. Tällä kertaa polvisukat. Kappas vain kun tätä yhtä sukkaa tehdessä olen saanut katki jo kaksi puista puikkoa (kuvasta uupuu yksi hukkunut puolikas)... Tällä hetkellä mulla on näitä 2 mm enää 8 ehjää, joten ei millään pysty kahta yhtäaikaa tekemään, niin kuin olen tottunut. Saa varmaan hetkeksi jäädä nämä ohuet sukat näiden jälkeen vain suunnittelun asteelle, ellen sitten taas innostu jostain mallista :D


Nyt kun toisen sain valmiiksi, tuskastelen toisen sukan aloittamisen kanssa! Kuka neulois mulle ton resorin, kun siinä on ainakin miljoona silmukkaa ja se on niin tylsää neulottavaa!? :D Vaikka jatkoin ja jatkoin ja jatkoin tota vartta niin näköjään se silti jäi hiukka liian lyhyeksi. Onko kellään heittää ideoita, miten saisin tohon varteen lisää pituutta esim. virkkaamalla? Se on myös vähän liian löysä.. Ei siis menny taaskaan ihan niinku Strömssöössä..

3 kommenttia:

  1. Nuo on nätit kyllä noinkin! :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, tykkään itsekkin, mutta jäi harmittamaan tuo varren lyhyys :S Vitsit ku pitää olla tämmöset hongankolistelijan kintut :D

      Poista
  2. Kauniit sukat. Jos nuo ois minun ja ois sama ongelma tuon resorin suhteen, niin katkaisisin sukat tuosta resorin ja sileän rajalta ja poimisin silmukat puikoille ja jatkaisin tiukalla resorilla ja ehkä kaventaisin sen neljä silmukkaa vielä. Katkaisukohtaa ei huomaa ollenkaan jos heti jatkat resoria. Sileässä se rajakohta näkyy kyllä.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Ilahdun varmasti! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...